6097501609 |
Metodologia AICLE: disseny d'activitats i implementació a l'aula |
2019-2020 |
Formació interna de centre. Secundària Obligatòria i batxillerat |
|
|
|
7/10/2019 - 31/3/2020 (30 hores) de 15:30h a 17:30h |
|
INS Maria Rúbies |
|
c. Boqué/av. Pla d'Urgell, s/n (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19 |
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Després del segon any al programa GEP i donat que l'experiència de FIC d'aquest curs ha estat molt profitosa per aprofundir en metodologia AICLE i per promoure el disseny d'activitats i la coordinació entre el professorat, creiem molt interessant continuar amb aquesta formació entre iguals.
|
| |
Objectius |
1. Ampliar el disseny de materials i implementar-los a l'aula.
2. Promoure un major nombre de col·laboracions entre el professorat de diverses àrees, sobre tot entre àrees no lingüístiques i el departament de llengües estrangeres.
3. Realització del projecte de 3r any de GEP.
|
| |
Continguts |
Fase d’autodiagnosi: Avaluar les activitats realitzades l' últim any, comprovar el nombre d'alumnat que se'n beneficia i analitzar la millora de la competència de llengua anglesa entre el nostre alumnat.
Fase de planificació: Detectar les necessitats del centre segons els objectius del nostre programa GEP i focalitzar les actuacions on sigui convenient.
Fase de construcció i experimentació: Dissenyar materials, experimentar-los a l'aula , augmentar la col·laboració entre el professorat.
Fase d’avaluació: Valorar el nivell d'assoliment dels objectius que ens hem proposat pel tercer any del programa GEP i comprovar l'impacte del GEP entre el nostre alumnat.
|
| |
Formador/a |
Montse Oto, Núria Almacellas, Sònia Sierra (Equip de Coordinació)
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu amb el disseny i desenvolupament de l'activitat formativa.
- Aprofitament de la transferència immediata a la pràctica docent dels continguts relacionats de l'activitat formativa.
- Definició de les línies de treball a seguir per a l'aplicació de la formació a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Activitat dirigida a l'equip de professorat de l'Institut Maria Rúbies de Lleida
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
07/10/2019 |
1530 |
1730 |
Sessió 2 |
dimarts |
17/09/2019 |
1530 |
1730 |
Sessió 3 |
dilluns |
22/11/2021 |
1500 |
1600 |
Sessió 4 |
dilluns |
13/12/2021 |
1500 |
1600 |
Sessió 5 |
dilluns |
17/01/2022 |
1500 |
1600 |
Sessió 6 |
dilluns |
24/01/2022 |
1500 |
1600 |
Sessió 7 |
dilluns |
31/01/2022 |
1500 |
1600 |
Sessió 8 |
dilluns |
07/02/2022 |
1500 |
1600 |
Sessió 9 |
dilluns |
14/02/2022 |
1500 |
1600 |
Sessió 10 |
dilluns |
21/02/2022 |
1500 |
1600 |
|
| |